Corona iFokus

Corona

LĂ€st 53 ggr
Condor
1

Kickl och corona 😄

En översĂ€ttning frĂ„n den hĂ€r sidan. 😁😂😄

https://dietagespresse.com/letzter-ausweg-kickl-empfiehlt-neben-ivermectin-jetzt-auch-zyankali/

MĂ„nga följer Herbert Kickls rĂ„d och tar hĂ€stmask medicinen Ivermectin mot Corona. TyvĂ€rr leder detta till mindre biverkningar som diarrĂ©, krĂ€kningar eller dödsfall. För att förhindra detta rekommenderar Ă€ven FPÖ-chefen att ta kaliumcyanid. En förberedelse som felaktigt kan ha glömts bort sedan 1945.

PURKERSDORF – Herbert Kickl sitter med benen i kors pĂ„ en gammal hĂ€stfilt i sitt vardagsrum och hĂ€ller upp sig blekte i sin polismugg medan han slĂ„r in choklad i glittrande omslagspapper. Hans VolksempfĂ€nger spelar kontemplativ marschmusik. Han ville faktiskt anvĂ€nda karantĂ€nen för att förbereda julen och förstöra halvmĂ„neformade islamiska kex med vaniljsmak. Men nu Ă€r allt annorlunda.

"Med den ockulte Oden fungerar det pĂ„ nĂ„got sĂ€tt inte mot den lömska hostan som attackerade mina kraftfulla lungor som turkarna i Wien 1683", mumlar Kickl och blandar ivermektin i mĂŒslin. Han hostar, sputum och en njure följer med. "Det Ă€r bara en mild influensa", sĂ€ger Kickl lugnande.

Kort dĂ€refter googlade han med sökorden "gamla huskurer hitler". Kickl hittar ett speciellt recept som var mycket populĂ€rt i Tyskland pĂ„ den tiden - kaliumcyanid. FPÖ-chefen justerar sina glasögon och fixar skĂ€rmen. "Det Ă€r det", viskar han. Han byter till Darknet och klickar pĂ„ "BestĂ€ll" pĂ„ webbplatsen av ett övre österrikiskt apotek.

Den blÄ mirakellÀkaren före Wotans nÄd tvekar inte att vidarebefordra sin nya kunskap till fansen via telegram, "Ätminstone till dem som Ànnu inte dött av förgiftning", tillÀgger han.

Irmgard, en orolig mamma frĂ„n Wels med ett vapenarsenal som profilbild, skriver: "Mitt barn har corona, jag gav hĂ€stmask medicin istĂ€llet för barnmat som du befal mig, den lille andas svagt, vill inte trĂ€ffa den judiska doktorn , vad ska man göra?" Kickl skickar en pĂ„litlig lĂ€nk till mamman frĂ„n en vitrysk guldsmed, dĂ€r du kan bestĂ€lla blĂ„syra förklĂ€dd till lack, och förklarar: ”BĂ€ttre att vara pĂ„ den sĂ€kra sidan! Du vet inte vad som finns i denna vaccination
"

Tre timmar senare. Kickl stirrar pÄ cyanidkapseln pÄ sitt köksbord. Han slickar sig om lÀpparna. "Det gör mig frisk fram till demonstrationen", ler han. Kickl tar den lilla kapseln med bÄda hÀnderna och Àter upp den i tio tuggor. Efter nÄgra sekunder skakar det honom, men bara kort, biverkningarna Àr minimala, eftersom Kickl har varit död inuti sedan 1998 i alla fall.

Kickls mobiltelefon vibrerar. En oe24-varning dyker upp: ”Familjedrama! Mama frĂ„n Wels raderar ut sig sjĂ€lv med kaliumcyanid”. FPÖ-chefen ler, en tĂ„r rinner nerför hans heta kind. ”Det Ă€r precis sĂ„ du mĂ„ste göra, ge inte Bill Gates en chans! Jag Ă€r sĂ„ stolt över vĂ„r förnuftiga nationella gemenskap, den ger mig sĂ„ mycket styrka, sĂ„ mycket glĂ€dje. NĂ„gon gĂ„ng kommer till och med det sista immunförsvaret att ha vaknat.” För nĂ„gra röster gĂ„r FPÖ-chefen gĂ€rna över coronalik.

Um möglichen Nebenwirkungen von Ivermectin vorzubeugen, empfiehlt FPÖ-Chef Kickl zusĂ€tzlich die Einnahme von Zyankali.