Corona iFokus

Corona

Läst 446 ggr
Condor
2

Covidioterna live

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Här ser ni en live kamera hur covidioterna är ute för att sprida smittan i Wien. Till och med folk från Tirol reste till Wien för att sprida den sydafrikanska mutationen.

Covidioterna demonstrerar mot det som de själva har orsakat och bevisar att det som de demonstrerar mot är nödvändigt, för att de själv är för dumma att ta eget ansvar.

[pamo]
0

Skottpengar….

Draken
1

Vilka jävla idioter 🤬

Mvh./ Draken

SKK ansluten uppfödare. Långhårig Chihuahua

Kennel Teiashis

[pamo]
0

Dubbelmoralen på dom som står m munskydd eller liknande.. Står packade som sillar, vad tror dom det ska hjälpa då? Hahaha

Condor
2

90 % utan mask och 100 % utan avstånd deltar i en förbjuden demonstration. För mig är det ingen skillnad att döda människor genom att sprida ett virus eller att döda människor genom att skjuta omkring med ett maskingevär. Polisen har inte ens häktat de som organiserar demonstrationerna.

Människorna är maniplerde av nazister och andra högerextremister. En av dom som organiserar demonstrationerna är den här covidioten:

https://de.wikipedia.org/wiki/Martin_Rutter

Först var han politiker i miljöpartiet och sen växlade han till höger med ett eget parti, som är ännu längre till höger än FPÖ. Förutom att han är en covidiot är han 5G motståndare, fri media motståndare och propagerar samma som QAnon.

Condor
0

#3:

Det är ju inte så många som bär munskydd och munskydden har de på sig för att slippa böter när de deltar i en förbjuden demonstration. Det är folk som inte bryr sig om människors liv och hälsa och somliga tror inte ens att viruset existerar.

[pamo]
0

#5: Dom är lite efter så att säga…

• Redigerat 2021-02-13 16:09 av [pamo]
Condor
0

Den här snubben är också närvarande på demonstrationen:

https://de.wikipedia.org/wiki/Gottfried_Küssel

Han är Holocaust förnekare som har suttit 11 år i fängelset. Han är österrikes mest kända nazist.

De som är manipulerade hajar inte att det hela inte handlar om covid, utan endast att skapa uppror och anarki. Fachisterna utnyttjar pandemin för att manipulera folk. Skulle vi inte ha covid, skulle de demonstrera mot något annat.

CasaRamon
0

Jag har bara "bläddrat" fram lite i videon, men förstår inte riktigt. Den stora folkmassan är alltså ute för att sprida smittan och är emot vaccinering? Då undrar jag: varför har man då munskydd?

[pamo]
0

#8: Nja, det är väl snarare en protest. Att man stänger ner m.m. Condor skrev här ovan att dom bär munskydd pga dom vill slippa böter.

• Redigerat 2021-02-14 11:21 av [pamo]
Condor
0

#8:

Det som jag såg i videon var att bara ungefär 10 % bar munskydd. En del för att slippa böter, en del för att inte bli igenkända (faschisterna).

Man ser också folk med foliehattar, t.ex. vid 53,30 minuter. För att hindra polisen att ta till hårdare åtgärder, tog de också med barn, dvs. missbrukade barn för högerradikala syften. På skyltarna stod "bort med fingrarna från våra barn".

En hel buss for från Tirol till Wien, trots att Tirol är isolerad och man får bara lämna Tirol med negativ test. Först när bussen for tillbaka blev den kontrollerad av polisen och det visade sig att bara en enda person hade en negativ test. Nu har vi den sydafrikanska mutationen säkert i Wien också och den kommer att sprida sig i hela Österrike. On Europa är klok, isolerar de Österrike liksom de andra länderna som har den mutationen (Tjeckien och Slovakien) från resten av Europa.

Condor
0

En av organisatörerna av corona demonstrationer har häktats. Hos honom hittade polisen ett vapendepot med pistoler, knivar, svärd och andra vapen.

Dessutom 25 g kokain, 5 kilo gräs, 650 g hasch och andra droger som LSD och XTC. Han hade hyrt ett hus för 2.000 euro, enbart för att tillverka droger.

https://www.heute.at/s/waffen-depot-drogen-bei-corona-raedelsfuehrer-gefunden-100127824

Bei einem Organisator von Corona-Demos wurden unzählige Waffen und eine Drogenplantage gefunden. Er sitzt in U-Haft.
  • Redigerat 2021-02-14 13:43 av Condor
[Månglädje]
1

Ja herregud man blir mållös och så här brukar det inte se ut på Wiens gator. Hur kan man protestera mot en existerande Pandemi ? rent logiskt borde väl alla vilja vara med och bekämpa den så vi blir av med eländet och kan börja leva våra liv istället för att riskera att sprida den ännu mer.

Condor
1

#12:

Dom protesterar mot restriktioner och lockdowns. En del tror inte ens på viruset.

[Månglädje]
0

#13: Jo jag har förstått det så som dom går runt och skanderar på underbara Viennas gator att det är förnekelse av virusets existens men hur dumma är en del i all den tid så många insjuknar och så många dör.

Här tänker jag på flera som sagt att viruset är en konspiration bara ett påhitt av exempelvis Illuminati, Ufon, ödlor och f-n och hans sabla moster som blivit sjuka eller dött, har dom inget alls i kroppen för sina egna konspiratörer som drabbats ? helt ofattbart blint så ord räcker inte till och var är medmänskligheten någonstans.

[Månglädje]
2

Nu kommer jag lite OT och inte så lite heller för jag kan i skrivande stund önska att en viss medlem hade skrivrättigheter på den här sajten men så är inte fallet och jag kommer in på vad jag läst på annan i fokus sajt om vacciner hur dom ska injiceras i armen men innehåller ett chipp som sen ska vandra upp till hjärnan och förvandla oss alla till zombies styrda av Aliens och Illuminati 😂

Alltså jag blir så fördärvat full i skratt för tänk alla som fått vaccinet och hur det nu visar sig göra nytta om än en sakta sådan så gör det skillnad, så var det med det chippet från David Icke och alla fjollkorkar med sina konspirationsteorier vaccinet ger och gör effekt sakta men säkert och ingen ingen ingen är under kontroll men vi går förhoppningsvis en friskare framtid till mötes 😎

Condor
2

#14: + 15

Konspirationsteorierna som mest sprids ut av QAnon är mångfaldiga och det är som ett buffe´ där alla kan välja vad de vill ha.

En del tror som sagt inte på virusets existens. En del tror att man inte behöver åtgärder eller lockdowns och betraktar läget inte ens som en Pandemi, för att det inte räcker för dom att miloner människor har dött och sjukvården är på gränsen att kollabera. En del kräver att man ska låta folk ta eget ansvar, medan dom bevisar att dom inte tar ansvar. En del skiter i om andra dör, för att dom själva inte är i en riskgrupp. Dom vill ut och festa och shoppa.

David Icke & Co är det manifesterade vansinnet och dom som tror på honom är de dummaste av de dumma. Om bullshitten som sprids ut raderas, anser de att det är mot yttrandefriheten och jämför det med en diktatur. Jag skulle ju önska att de fick leva i en diktatur ett tag, t.ex. Nordkorea så att de vet vad de pratar om. Skulle gärna vilja se dom demonstrera i Nordkorea med skyltar "Kim Jong Un måste bort", så som det stod "Kurz muss weg" på deras skyltar.

Skulle jag bo i Wiens första distrikt och se dom gå förbi huset som jag bor i, skulle jag hälla ner ett par hinkar vatten på dom.

CasaRamon
1

Detta låter ju helt förskräckligt. Och jag som tycker att många svenskar beter sej oansvarigt, men det är ju inte ens i närheten av detta. Dom får mej att tänka på Trump-anhängare. Som en galen flock som inte verkar veta vad dom håller på med, utan bara hänger med.

Condor
1

#17:

Just det! Det var också QAnon som styrde flocken i USA. Dom försöker att krossa demokratin och demokratiskt valda regeringar genom att få folk att protestera. Det är inte så viktigt för dom vad det demonstreras mot. Varje anledning duger, oavsett om det är corona eller något annat. Huvudsaken att folk protesterar mot de regeringar som finns, oavsett vilken sorts regering som det handlar om. Huvudsaken att folk beteer sig anarkistiska. Trump sa ju nyss att det h#r är bara början av vår väg. Adolf hälsar………

[Månglädje]
0

#16: Otur att ni inte bor i första distriktet för då hade du kunnat få hälla ut ett par hinkar från mig med 😂

Skämt och sido mitt i allvaret för det här är rent vansinne som dom håller på och på flera håll i världen som om man inte alls tror på att en sjukdom florerar , existerar och sprids.

Konspirationsteoretikerna gör sig en stor otjänst för dom gör sig själva till offer för yttre omständigheter med den inställning som dom har om att allt är ett hot men tror sig leva i nån slags frihet räddade från allt medan det i verkligheten handlar om att det är dom som lever i en form av fängelse så länge som dom följer gurus som Icke så är dom ute på väldigt farliga vägar både för sig själva, sina anhöriga och sin omgivning.

Condor
0

#19:

Jag är glad att jag inte bor i Wien och specielt att jag inte bor i första distriktet. Det är trevligare att bo i en liten by.

Konspirationsteoretikerna kallar sig ju att vara "uppvaknade" men egentligen är det bara deras ego som vaknar upp och utvecklar sig. Men dom förväxlar det med ett andligt uppvaknande. Det är inte bara Davic Icke utan även i Sverige sprider "de uppvaknade" goja. Det är den sortens "uppvaknade" som gör youtube klipps som t.ex. hamnar på existens eller utomjordiskt i fokus. T.ex. en som heter Charlotte, som bara pratar om hur "högfrekventa" hon och hennes följare är och hur "lågfrekventa" vi är som inte tror på deras konspirationsfantasier. Att höja upp sig själva är egentligen motsatsen till andlig utveckling. Hon vilseleder människor och gör tokstollar av dom.

Pyttelite
0

Polisen är redo att skingra den demonstration mot coronarestriktioner, som äger rum i dag i Helsingfors centrum. Enligt Svenska Yles reporter på plats har protesten samlat cirka 100 deltagare.

Läs här 🔽

https://svenska.yle.fi/artikel/2021/04/10/helsingforspolisen-hotar-skingra-dagens-demonstration-mot-coronarestriktioner

Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.

Condor
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Idag var det en stor covidiotdemonstration i Wien igen. Det är de vanliga ärkenazisterna i Österrike som organiserade demonstrationen. De uppmanade folk att att med deras barn. Sen var det de vanliga deltagarna igen: högerxtremister, FPÖ politiker, foliehatbärare, coronaförnekare och andra intelligenshandikappade.

Vi har just nu situationen i östra Österrike, här som det demonstreras mest, att alla intensivvårdsplatser på sjukhusen är fulla. Patienter måste transporteras till andra städer i västra Österrike. Över 500 operationer i Wien har blivit uppskjutna, bland annat livsviktiga canceroperationer. T.ex. for en kvinna med sin mor som hade cancer till sjukhuset, till hennes operationstermin. En timma senare ringde sjukhuset till henna och sa att hon måste hämta sin mor igen, för att det inte finns lediga platser för en operation.

Det är skrämmande att folk är så kalla att de skiter i det, bara de får ha roligt igen. Jag önskar alla dessa att de själva behöver sjukvård för en allvarlig sak och sen inte får vård.

Om man vill ha sin normalitet igen, ska man bidraga till att smittspridningen minskar, men om man gör raka motsatsen till det är man en idiot. Folk kastade flaskor och stenar på poliser och journalister (lydmedian).

Pyttelite
0

#22: Obegripligt!

Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.

[sekler]
0

#22 Vansinne, vill dom inte själva få tillbaka sin frihet och sina liv undrar jag ? det verkar ju faktiskt inte så tvärtom så länge dom håller på så här så får vi inget stopp på pandemin.

Condor
0

#24:

Jag vet heller inte hur man kan vara så korkad. Undrar om dom förväntar sig att regeringen säger, "nu öppnar vi upp allt, bara för att ett par tusen galningar bråkar på gatan" och skiter i om sjukvården kollaberar helt, för halvt har den redan kollaberat.

De böter som finns räcker inte. Jag skulle tiodubbla straffen och om de inte kan betala blir det fängelse. Dom som organiserar demonstrationerna skulle jag ge 5 år fängelse.