Corona iFokus

Corona

Läst 127 ggr
Vixxen
2

Narkolepsi - Coronavaccinerar sig nu

Lisa Ulander, 24, drabbades av narkolepsi efter vaccinet mot svininfluensan. Men hon tvekar ändå inte att ta coronavaccinet när det erbjuds: – Det är sanslöst orättvist att jag fick narkolepsi. Men jag kan inte kräva att människor ska sitta inlåsta för att jag inte vill ta ett vaccin.
  • Redigerat 2020-12-25 09:12 av Vixxen
Niklas
0

Det är synd synd att artikeln utgår från att svininfluensavaccinet var dåligt.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Carmarino
1

#0: Lite taskig jämförelse att säga att svininfluensavaccinet var som en bild på Leif GW Persson och Covid-19 som en bild på Zara Larsson. Sedan undrar jag varför de blandar in fågelinfluensan i sammanhanget också. Fast det klarnar kanske om man kan läsa hela artikeln (som har betalspärr)?

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Lia
3

Min man fick också narkolepsi av svininfluensavaccinet och han hoppas på att snabbt få coronavaccinet ändå. Det är en självklarhet för honom att ta det.

• Redigerat 2020-12-25 14:18 av Lia
Draken
2

Min äldre syster fick också Narkolepsi av svininfluensan, men inte heller hon tvekar med att ta Coronavaccinet.

Mvh./ Draken

SKK ansluten uppfödare. Långhårig Chihuahua

Kennel Teiashis

johan
0

Har jag missuppfattat detta, eller var det så att en udda effekt av att bli smittad av svininfluensan var att man kunde få narkolepsi? Och att det fanns fler som fick detta av viruset? Alltså inte bara av vaccinet.

Mvh // Johan

Niklas
0

#5: Det har jag inte hört.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Draken
0

#5: Sorry var lite oklar såg jag. Min syster fick narkolepsi av Svininfluensa vaccinet.

Mvh./ Draken

SKK ansluten uppfödare. Långhårig Chihuahua

Kennel Teiashis