Corona iFokus

Corona

Etikettvaccin
Läst 139 ggr
Uppkatten
1

Covidvaccin?

Någon som vet när de uppdaterade vaccinerna kommer att finnas tillgängliga?

Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.

Carmarino
1

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

Under hösten väntas uppdaterade covid-19-vaccin anlända till Sverige som ger ökat skydd mot den nu dominerande virusvarianten XBB och dess undervarianter. Leveranserna beräknas komma i oktober, inför säsongens vaccinationsinsats som startar den 7 november.
Uppkatten
1

Tack!!!

Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.

hemul
0

Det var nån sånt man trodde, vad de gick ut med förut. Men vaccinationsbyrån jag brukar använda har haft vaccinet sedan 6:e oktober! Det upptäckte jag i slutet av förra veckan och tog sprutan idag.

Förstår inte varför de inte gått ut med det. Skulle ha gått tidigare om jag hade vetat.

• Redigerat 2023-11-02 01:25 av hemul