Här ser man vilka det är som demonstrerar
Bilder fråns dagens covidiot demonstration i Wien:
Ryska flaggor, Tyska rikets flaggor, QAnon flaggor och flaggor med dubbelörnar. Säkert inga högerextremister utan bara frihetskämpare………..
Ja det är ju alla emot dig.
Ingen annan är med.
Allt igen
Jag orkar inte ta det igen.
Gör ni..
#1:
Vad har det med mig eller emot mig att göra? Kommer du också från "det hörnet" som demonstranterna kommer ifrån? Går du också omkring med Ryssland flaggor? I alla fall låter jag mig inte tystas ner av sådana som dig.
Här är anledningen till varför man ser ryska flaggor på dagens coronademonstration.
"QAnon followers and influencers have celebrated Vladimir Putin's invasion of Ukraine, falsely believing it is part of a battle against the "deep state.""
"QAnon influencers have cast Putin in a positive light and believe he is now engaged in a fight against an international cabal of satanic pedophiles and "deep state" members who have interests in Ukraine."
https://www.newsweek.com/qanon-followers-celebrate-putins-purge-ukraine-1682341
Okey?
#3:
Där ser man hur lättmanipulerade dom är, att dom till och med godkänner det här massmordet och tycker att det här är bra. Charlotta Rexmark sa i sitt senaste youtube klipp att den här "utrensningen" är nödvändig och sen talar hon om att vara "högfrekvernt eller lågfrekvent".
Allt som QAnon dikterar tar dom som sanning. QAnon bryr sig egentligen varken om pandemin, vaccinet eller kriget, utan allt det där tar dom som anledningar till att manipulera människor och deras anhängare tror på dom. Dom visar att man kan bli till en manipulerad "cyborg" utan att ens få ett chip implanterat. Dom tror på det som Putin bestämmer att prawda ska skriva och på falskinformationerna som QAnon sprider ut och sen demonstrerar dom.
Skulle jag gå på en demonstration och upptäcka att här finns det massor av Ryssland flaggor, QAnon flaggor och alla möjliga andra nazistsymboler skulle jag lämna demonstrationen med en gång, oavsett vad det demonstreras för eller emot. Sådana där bilder hamnar säkert i prawda och sen säger Putin "titta hur många sympatier vi har i Europa". Det skulle jag aldrig vilja stöda.