Jag tackar för mig nu đ
Jag orkar faktiskt inte lÀsa om att alla som inte vaccinerar sig Àr nazister och högerextrema foliehattar eller tillhör en massa grupper och forum som ska klandras för att vara dom osanna för det finns faktiskt dom av oss som varken tillhör det ena eller det andra som avstÄr frÄn Vaccin.
I nulĂ€get Ă„ngrar jag mig att jag tog emot det dĂ€r vaccinet för fy tusan vad det hade kĂ€nts skönt att protestera och nej jag har inte personligen blivit kallad för nazist , VARFĂR ? jo för jag tog emot vaccinet och hade jag inte gjort det sĂ„ hade snabbt orden vart pĂ„ mig jag ocksĂ„ att jag Ă€r nazist.
Men kan ni tÀnka er ni som enbart tÀnker vetenskap att jag Àr emot den ocksÄ och det kommer jag alltid att vara och bÄda sidor mÄste fÄ plats med sitt utan att anklagas för att vara nazister eller högerextrema för hur det Àr sÄ delar vi jord allihop och det fÄr vi faktiskt finna oss i.
Har ni tÀnkt pÄ att Àven dom VÀnsterextrema Àr med i bilden hÀr ? eller gÀller det bara högern ???
Det Àr en salig blandning som jag inte tÀnker befatta mig i och jag sÀger pÄ riktigt tack för mig jag Àr klar nu pÄ i fokus nÄgot som jag vart med i sen 2008 men andra förstör och dÀr sÀtter jag min grÀns för det fÄr faktiskt finnas grÀnser för vad man utsÀtter sig för.
Min högsta önskan Àr hÄll er friska.
- Redigerat 2022-01-18 17:59 av [Urskog]
KÀnns som du missuppfattat. För jag har inte sett nÄgon skriva att alla som inte vaccinerar sig Àr nazister.
#0: Ja jag kan heller inte göra nÄgot Ät att somliga inte lÀser vad man skriver. Det handlar ju om falskinformationerna som konspirationsteoretiker och högerextremister sprider ut och inte om man Àr vaccinerad eller inte. Valet att vaccinera sig eller inte ska vÀl baseras pÄ medicinska anledningar och inte som protest mot nÄgonting. Men önskar dig ÀndÄ lycka till med ditt protesterande.
#1: Ja hon har nog missuppfattat en del.
Har sett det hÀr, vissa skriver att mÄnga konspirationsteorier kommer frÄn höger men jag tycker det Àr ett steg till att man pÄpekar detta sÄ betyder det inte man anklagar nÄgon för att vara nazist.
Jag förstÄr inte varför det har blivit sÄ politiserat. Borde det inte handla om hÀlsa och att man vill fÄ smittspridningen under kontroll?
"I'm too old for this shit."