Corona iFokus

Corona

Etikettervaccinvaccinmotstånd
Läst 153 ggr
Karmatarerskanise
4

Sämsta antivaxxaren

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag stötte jag på sämsta antivaxxaren. Vi är förda bakom ljuset. Det är inte Vaccin utan nått annat

Pyttelite
2

Tänk i andra länder är det tvingande att vacciners sig mot mässling.

Var får dom sin skit ifrån?

Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.

• Redigerat 2021-12-24 06:20 av Pyttelite
Karmatarerskanise
1

#1: jadu. Tjejen var nästan lite hånfullt när hon pratade om att vaccinerade.inte hade fattat än.

Jag frågade henne exakt vad hon tyckte var rimligt medan spruta in något verkningslöst. Om hon verkligen tyckte det verkade rimligt.

Hon svarade inget

Åsa S
5

Hamnar hon på akuten så kommer de spruta in annat i henne som hon inte har nån aning om vad det innehåller heller.

Och visst kanväl mässling smitta med men det är ju pga av den höga vaccineringsgraden som vi inte märker av det här i sverige. Jag rekommenderar henne att bo i de områden i Europa där mässling fortfarande förekommer och ibland dödar barn ex, i vissa områden av tyskland där den antroposofiska läran är stark.

Jag hade en bekant för flera år sedan som var Vaccinationsmotståndare han sa att det ju var så ovanligt ändå i sverige med alla dessa sjukdomar. Jag svarade med att så dina barn kommer aldrig någonsin att åka utomlands till nått land i hela deras liv där dessa sjukdomar förekommer och kan vara dödliga han var ganska tyst efter det.

Condor
4

#0:

Sådana uttalande har sin orsak i okunnighet kombinerat med extrem dumhet. Man måste ta hänsyn till att mässlings viruset inte muterar lika snabbt som coronavirusar. Mässlings viruset har i alla dessa århundraden inte lyckats att utveckla en mutation för att fly undan antikropparna och vaccinet.

Sen har personen inte fattat vad immunitet är. Immunitet är att kroppen har mer eller mindre lärt att försvara sig mot ett virus om det hamnar i kroppen. Det förhindrar inte att virusar hamnar i kroppen.

Men så går det om man inte förstår medicinsk fakta. Om den medicinska faktan är för svår att förstå, då läser somliga det som andra medicinskt okunniga svamlare skriver och tror på det.

Karmatarerskanise
1

#4: hon hade uppenbarligen inte ens läst på det mest simpla. Men försökte sprida falsk information. Hur skrämmande är inte det…