Norsk konspirationsteoretiker död i Corona
En av Norges fremste konspirasjonsteoretikere testet positivt for korona etter sin død – mange skal ha deltatt på hans siste arrangement på Hadeland
Läs mer 🔽
Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.
Så här skriver Nyhetsspeilet:
NTB sin nyhet angir "En mann i 60-årene fra Gran kommune døde tirsdag etter å ha vært syk med covid-19". Hans siste ettermæle er en falsk nyhet.
Läs mer 🔽
#0: Det är ingen som smiter undan viruset oavsett man är konspirationsteoretiker eller ej men att viruset är planterat för att sprida skada det ställer jag mig inte främmande för.
Någon gör det här mot oss för man vill utrota men vi ska inte låta oss skrämmas och vi ska ha tillit till evigheten oavsett vi är i andlig form eller fysisk.
Viruset är påhittat säger en del men den är ett förbaskat faktum ,människor blir sjuka och dör, döden är ofarlig men det tragiska svåra är konsekvenser av den här planterade sjukdomen som en del får leva med för resten av sina liv ☹️
#2: Tror du att någon illvilligt spred Spanska sjukan och tidigare pandemier?
#3: Det är ju svårt att säga så här många år efter, nu säger jag inte att det ÄR så men jag ställer mig inte främmande inför att det kan vara på det viset.
Ser vi bakåt i tiden så finns många såna här exempel där man förpestat och utsatt människor för smitta.
https://www.nyteknik.se/popularteknik/biologisk-krigforing-genom-historien-6391933 publicerad redan 2001.
Idag med all den terrorism och teknik vi har i världen så skulle jag inte bli förvånad om det skulle finnas avsikter bakom. Det finns så mycket illvilja så ingenting förvånar mig längre.
Sen har vi dom konspiratoriska grupperna där man förnekar att sjukdomen existerar, att det är påhittat och då är dom ute på en väldigt farlig väg både för sig själva och andra.
Ei mindre gruppe var samla på eit arrangement på ein låve på Gran i påsken. To av dei er døde, med korona. Korleis kunne dette skje?
Läs mer här:
https://www.nrk.no/innlandet/xl/kulturen-pa-laven-1.15470779