Covidioter!!!
Hur kan folk vara så galna att de tar sig in på ett sjukhus utan masker och sen anklaga läkarna för att ljuga och ge fel behandlingar?
Här kan man läsa om hur ett gäng covförnekare försökte fara iväg med en svårt sjuk patient på ett sjukhus i England. https://www.thesun.co.uk/news/13845567/covid-denier-tries-discharge-patient-medic-warning/
#0:
Pandemin är en intelligenstest.
……..
#1: Det är lite för svårt.
#3:
För svårt för allt för många. Men pandemin uppenbarar hur många idioter som det finns och det är skrämmande.
Men fy f-n 🤯 man blir bedrövad . Hur kan dom agera så här och ifrågasätta att Corona inte är bevisat samt missunna en patient den vård han behöver, fruktansvärt tragiskt så orden inte räcker till 😢
Det finns så mycket dumt folk och dom här förnekarna gör bara skada men faktum är att jag inte blir förvånad för jag har en bekant som bröt kontakten som ägnar sig åt konspirationsteorier för jag inte höll med hen och där tog vänskapen snabbt slut. Inget bråk, ingen osämja mellan oss på något vis men jag köpte inte vad David Icke mer flera säger så där tog det slut en flera år bra vänskap bara för jag ser allvaret i pandemin så inget förvånar mig men det som är allvar är hur dom här förnekarna hindrar andra från att få den vård dom behöver det är en jäkligt skrämmande utveckling som sker.
#5:
Folk som sprider ut fejknyheter brukar ofta snedvrida eller feltolka fakta och sen är folk för dumma för att kolla om faktan stämmer.
Ett par exempel på hur det fungerar. I studier har man testat vaccinets effektivitet och kommit fram till att det skyddar till 95 % mot att bli sjuk och till 100 % mot svåra förlopp. Men det är oklart om vaccinerade som kommer i kontakt med viruset ändå kan smitta andra, utan att de själva blir sjuka. Det saknas studier för det. Därför skriver WHO att vaccinerade ska fortsätta att följa restriktionerna för att det inte finns bevis att vaccinet förebygger infektioner. Men konspirationsteoretiker sprider ut i nätet att enligt WHO finns det inga bevis att "vaccinet fungerar" och sen länkar dom till en källa som är deras egen tidning. Där finns en vidare länk och efter 4-5 ggr. har man klickat sig fram till vad WHO verkligen skriver. För jobbigt för många att klicka sig fram.
Ett annat exempel är PCR testerna. Konspirationsteoretikerna hänvisar till att experter säger att PCR tester inte duger som diagnosverktyg. Det säger till och med uppfinnaren av PCR testen.
Men nu är det så att en diagnos först kan ställas om personen blir sjuk. Så länge någon bara är smitad med viruset utan att bli sjuk kan man heller inte ställa en diagnos. Men om man blir sjuk kan PCR testen avgöra vilket virus som orsakar sjukdomen. PCR testen visar alltså bara infektionen, som inte är samma sak som en sjukdom. Infektionen kan leda till sjukdom, men den måste inte. Men konspirationsteoretikerna tolkar det som att testen är testen helt värdelös.
Det var ett par exempel som förklarar hur man kan få folk att tro på fejknyheterna. Sen finns det även saker som jag inte förstår hur folk kan tro på det. T.ex. helt galna konspirationsteorier av David Icke som du nämnde. Det är han som säger att världen styrs av utomjordiska rymdödlor, som dricker människoblod. Det är en sorts dumhet som jag saknar förklaring till.
Samma med dom som säger att de som vaccinerar sig kommer att dö, medan de andra stiger upp till den femte dimensionen. Det är dom som talar mer om sanningen än att de talar sanning. Dom ser alla som vaccinerar sig som "lågfrekventa", medan dom själva har en högre frekvens. Deras videoklipps är en enda egotrip som handlar om hur högfrekventa dom är och hur lågfrekventa dom är som inte delar deras åsikter är. Det är dom som är "uppvaknade" medan dom som inte delar deras flummiga åsikter sover, fast dom inte tycks att veta vad ett andligt uppvaknande innebär. Dom har tusentals följare som trycker på "gilla". Det som är så skrämmande är att det är så många som är så dumma.
#6: Är det några som behöver vakna upp så är det alla dom som hävdar en massa dimensioner och upplysningar det är dom som hamnat bakom den här jordens realistiska sätt att fungera.
Det finns inte en massa dimensioner det där är bara snack och ett sätt att upphöja sig själva men har du tänkt på en sak Condor så ifrågasätts det här allt mer och mer och för varje ifrågasättande så åker dom ner flera pinnhål ? dom kommer ingenvart.
Som jag har skrivit i så många trådar nu så jag börjar bli blå i ansiktet 😅 jag ser jag hör andevärlden som jag ser och hör er fysiska mer komplicerat än så är det inte och inte behöver jag några femte dimensioner eller ändlösa kanaliseringar av utomjordingar eller andar när allt bara är så naturligt som det kan vara.
Dom här personerna krånglar till något som borde vara så enkelt och det är helt ointressant men dom är farliga för vår hälsa speciellt nu i Corona tider så dom borde stoppas så där ska alla se upp för det här är inte på minsta vis andligt tvärtom vilseledande och det kan kosta liv.
#7:
Så länge det bara handlar om fantsier om dimensioner och att höja upp sig själva leder de bara andligt intesserade vilse, men om de sprider ut bullshit om corona och vaccinet är de en fara för allmänheten. Jag hoppas att allt fler ifrågasätter dom, men en del verkar att vara helt förlorade.
Men vad i H…..vete …..😲
#8: Usch ja det är skrämmande utveckling där människor rider på andras rädsla men jag tror faktiskt allt fler och fler får upp ögonen och ser vi på inslaget i TS så sprids sånt här och förhoppningsvis varnar så folk förstår att det är allvar.
Det har också blivit väldigt strikt och hårt mot desinformation på olika plattformar så osanningar inte kan spridas och publiceras som det gjort tidigare.
#10:
En del av vilseledarna är nästan stolta om deras klipps tas bort och presenterar sig som ett offer av konspirationen. Deras anhängare ser det som att "sanningen" tystas ner av den "onda agendan".
Det här är världen som de typiska covidioterna lever i, som QAnon har förmedlat till dessa:
Världen styrs av en "skuggregering". Sen finns det olika grupper som folk kan tro på vilka dessa är, t.ex. illuminat, bildetberg gruppen eller utomjordiska bloddrickande rymdödlor. Det är som ett meny, där alla kan välja.
Världen delas upp i svart och vitt, dvs. de ondar och de goda. QAnon är självklart de goda, medan de onda är t.ex. demokraterna i USA, WHO, Bill Gates, Merkel, Judar, all världens tidningar som är den "onda agendan". De konspirerar och inblandade i konspirationen är också all världens sjukvård och läkare.
Demokraterna håller hundratals barn som fångar, för att göra en drog av deras blod som har föryngrade effekter. Drogen heter Adrenokrom. Det är egentligen bara en produkt som bildas i varje människas ämnesomsättning, men de som tror på det har för lite kunskap att veta det. Barnen missbrukas för satanistiska ritualer. Som "bevis" har QAnon ställt in en bild på barnen. Men det är en bild som de har tagit ur en film som heter "Pawn Shop Chronicles" och visar bara skådespelare:
Vad "skuggregeringen" planerar finns det också olika konspsirationsteorier om. Alla kan välja ur menyn vad de vill tro på. T.ex. viruset existerar inte. Viruset är konstruerat. Vaccinet ska ta livet av människor. Med vaccinet får vi en chip implanterad, som ska göra oss till lydiga slavar. Viruset sprids med 5G. Via 5G styrs chipet som vi får med vaccinet.
Själva är QAnon som sagt "de goda" och deras messias heter Donald Trump. Han är en "ljusarbetare" som ska föra människorna till ljuset. QAnon och Trump kommer att leda in ett stort uppvaknande. Men bara för dom som inte låter sig vaccineras, för de vaccinerade kan inte vakna upp pga chipet. De icke vaccinerade kommer att stiga upp till den femte dimensionen.
Med tanke på hur många det är som tror på dessa galenskaper undrar jag om människorna håller på att degenerera. QAnon är närvarande i alla covidiot demonstrationer. Jämte högerfaschisterna är det också esoteriker som sprider ut och tror på de här sjuka galenskaperna. De manipuleras av QAnon. QAnon serverar även esoterikerna vad som behövs för att manipulera dom. Att vara medveten om någonting som "vanliga människor" inte vet är mat för alla narcissistiska uppblåsta egos, som många esoteriker har. Alla som inte delar deras sjuka tro och åsikter är "lågfrekventa" och sover medan de själva är de "högfrekventa" och uppvaknade.
#12: Jag tror inte människan är på väg att bli knäppare. Vi har bara fått det lättare för att sprida dumheter och samla dumskallar med dagens teknik.
#13:
Kan hända, men spridning av dumheter får "latenta dumskallar" till att uttycka dumheten, så att den uppenbaras helt. Vad jag inte förstår är hur esoteriker plötsligt blir till högerfaschisters verktyg och sen tror att de är mer "uppvaknade" än andra.
Spridningen av dumheter skapar också dumskallar. Om t.ex. andligt intresserade googlar omkring stöter de nuförtiden till 90 % på dumheter. Om jag betraktar esoterikerscenen hur den var för 20-30 år, så höll folk mest på med saker som meditation, yoga, reiki, tai chi, qi gong, personlig utveckling och det fanns bara en liten del flummare som väntade på någon sorts uppstigning, tro på uitomjordingar osv.
Googlar man omkring idag är det mest bara flum som man stöter på. Andligt intresserade blir vilseledda. Unga människor som kanske annars skulle ha gått en väg där dom kan utveckla sig, göra andliga erferenheter och kanske bli visare, blir manipulerade till dumskallar.
Alla dessa vilseledare som ställer in klipps, som sen delvist hamnar på i fokus, är "mat för människors egos". Att känna sig "högfrekvent", "uppvaknad" och vara en av dom som därför kommer att stiga upp till den femte dimensionen känns bra för egot. I stället för andlig utvecklkng förmedlar de egoutveckling, alltså motsatsen till andlig utveckling.
Att vara andlig uppvaknad har en helt annan innebörd än det som vilseledarna förmedlar. Det betyder att man erfar sin sanna natur, alltså verkligen erfar det och inte bara förstå det intellektuellt eller kommer till insikt. Det kan man t.ex. erfara i meditation eller om man har en kundaliniresning. I så fall erfar man att man i sin sanna natur, precis som alla människor, är det högsta som finns och "stället" som man befinner sig på ligger utanför tid och rum. Det som vi alla upplever som verklighet är en sorts dröm som vi drömmer tillsammans. Det finns för vår sanna natur inget ställe att stiga upp till, för att vi i all evighet befinner oss i det allra högsta. När vi dör slutar drömmen helt enkelt. Kroppen dör och egot försvinner.
Men flummarna som vilseleder folk serverar dom en väg som inte existerar. En väg där kroppen och egot stiger upp någonstanns i en annan "dimension". Det visar att de inte har erfarit deras sanna natur. De identifierar sig ju med deras ego och deras kropp men inte med deras sanna natur. Det är bara egot som vill stiga upp till något högre. Det är bara egot som delar upp människor i "högfrekventa" och "lågfrekventa" och om man mäter med flummarnas mått skulle nog upplysta som Jesus och Buddha också vara "lågfrekventa", för de lärde ju något helt annat än att stiga upp till den femte dimensionen.
Tråkigt att det är som det är, men man måste acceptera att dumskallar existerar, för i en dualistisk värld finns det både kloka och dumma människor.
”Reklamen” är skickligt utformad för att tala till det sämsta hos människor.
”Det är vi, den lilla upplysta klicken, mot makten som styr den stora massan som dumma får. Allt myndigheter och företag står bakom är farligt. Gör som vi säger om du vill bli lycklig och följa med oss ut i rymden till nya högre dimensioner. Vaccin är farliga. 5G är farligt. Människan har aldrig varit på månen. Allt är en illusion. Det finns inga terrorister. Staten och CIA låg bakom attacken på World Trade center och Capitolium. De stora Tv-kanalerna och tidningarna är styrda av staten och pumpar dig full med lögner. De enda riktiga nyheterna finns på alternativmediasajter. Media tystar sanningssägarna.”
Även en del jag egentligen uppfattar som intelligenta och upplysta har fastnat där.
#15:
Det där var en bra beskrivning! Det sista som du skrev har jag också läst av en upplyst man i Österrike som heter Edgar Hofer. Han skrev på hans facebook sida att människor som han aldrig hade trott skulle fastna där, ändå fastnade där. Det var människor som han tillsammans höll satsangs med. Nån kommenterade att dessa inte kan ha varit upplysta. Han svarade att det är så att om en klok människa blir upplyst, blir en klok människa upplyst. Men om en idot blir upplyst, blir en idiot upplyst. Upplysningen har ingenting med intelligensen att göra.
Gud vad trött man blir på alla oändliga upplysningar andligt, det är så man mår illa hur rörelser byggs upp och utnyttjar svaga människor in i tron om att gör du si eller köper du så då minsann får du upplysning och ett glatt liv 🤬
Det är så mycket båg inom andliga rörelser som bara vilseleder svaga människor som dom utnyttjar för egen vinnings skull. Jag har i alla år sagt att andlighet är gratis det kostar inte ett öre och gissa om jag fått mobben mot mig med alla dåliga ursäkter som att frisören eller kocken tar betalt men ärligt det går inte att jämföra jordiska yrken med andlighet.
Andlighet är personligt för varje människa, den behöver inga upplysningar inga kurser som ger dig några certifikat den är bara naturlig och antingen upplever du den eller inte och det spelar ingen som helst roll för ingen kan göra fel i sin jordiska resa alla hamnar vi i evigheten den dagen vi fysiskt dör.
Inget är svårare än så sen kan varken jag eller nån annan förvänta oss att andra ska tro på det vi ser eller hör men önska kan man men när allt kommer omkring är det inte viktigt för alla hamnar vi hemma oavsett vilket vägval vi tog under vårt jordiska liv så är inte en enda dörr stängd fast vissa religioner vill hävda så.
Upplyst, jo jo bara du hostar upp pengar till din Guru så kan du nå långt och lite mer stålar så når du ändå högre upp på stegen. Healing och allt är bara båg för vore det meningen att vi skulle vara eviga här så skulle inte sjukdomar och virus finnas som Corona då skulle vi bara köra på och uppfinningar som healing skulle inte behövas det är bara människans egna rädsla för död som speglas.
Det finns en fråga jag brukar ställa till sk andliga personer att om du nu är så trygg i din ande varför är du rädd för att dö den fysiska döden ? något bra svar från någon andlig har jag ännu inte fått det är fortfarande samma tomma strävan efter upplysning, healing och mediala vägledningar som ska styra deras liv och ge svar på allt.
Det finns ett enkelt svar och det är att vara trygg i sig själv, att inte behöva leta svar från andra utifrån för du är den enda som har svar på ditt eget liv och på din evighet den frågan kan ingen annan svara på åt dig.
#17:
Healing är inget uppfinning och det är just för att vi inte är odödliga och för att det existerar sjukdomar som det är meningsfullt. Varje människa är född upplyst, med förmåga till healing. Det är bara det, att i takt som vi utvecklar ett förstånd och ett ego, avläsnar vi oss från vår sanna natur. Vägarna att "hitta hem" igen är "uppfinningarna" och det finns både bra och dåliga vägar/uppfinningar och det finns villovägar. Lär man något vettigt i en kurs och om priset är schysst är det ok att betala för det, precis som det också är ok att betala för en kurs i matlagning. För "det andliga" själv eller för energier ska man inte betala. Man ska bara betala för mödan och utgifterna som läraren har.
#18 Är man på riktigt upplyst, vi använder det ordet just nu så vi förstår varandra då vet man att andlighet kostar inte ett enda ruttet öre och det spelar ingen roll om hen avsätter tid för är man upplyst då har man full tillit till universum och får in pengar på andra vägar än andlighet.
Ordet healing är missledande för det säger att en person kan hela andra och kunde dom nu det så skulle alla dessa självutnämnda healers ha botat Corona och fått stopp på pandemin för längesedan.
Kikar man runt på hemsidor så finns där att läsa på dom flesta att healingen är endast ett komplement till övriga vården bara det säger allt att man faktiskt inte kan bota andra helt för kunde man det så behöver man inte använda orden endast ett komplement till övrig vård. Ja det är lag på det men är man en äkta healer så överbevisar man andra och på så vis visar att man faktiskt kan.
Jag har själv vart inne på healing och visst vore det helt underbart om vi på den vägen kunde hjälpa varandra det vore alla tiders toppen men jag har fått omvärdera så ofattbart mycket inom det här under många års tid för det är ganska enkelt jag kan inte kalla mig healer om jag faktiskt på riktigt inte kan bota alla sjukdomar så ja det är uppfinningar av självutnämnda healers som vill tjäna pengar på andras olycka det kallar jag inte att vara andlig tvärtom det är själviskt och oerhört fult mot dom på andra sidan att utnyttja dom för egen vinnings skull.
Missförstå mig inte jag är oerhört mycket för att vi alla ska ta hand om oss och vi kan hjälpa varandra på så många plan, en varm hand på en axel kan göra under för en del eller en varm kram kan rädda någons dag men hela andras sjukdomar så som Corona, cancer med mera eller om nån dyker upp hos en healer med brutet ben och säger fixa mitt brutna ben inte fallifasen fixar healern det inte så man ska vara rysligt försiktig med vad man utger sig för att vara innan man gör reklam för sig och sin verksamhet. Sen är det så att är man äkta då tar man inte betalt för det andra sidan gör, dom tar inte betalt av oss så varför i allsindagar ska vi ta betalt för det dom gör helt gratis det är både själviskt och elakt mot andevärlden så där har vi egon till förbannelse.
Du gör som så många andra du jämför en matlagningskurs med en andlig det är precis det jag går hårt åt man kan inte jämföra andlighet med det jordiska för dom är helt två skilda saker och en verkligt upplyst nu åker det där snabla ordet fram igen hen vet skillnaden och arbetar andligt när guiderna kallar medan en jordisk kurs den går genom den jordiska människans ego inte genom anden fast många vill få det att låta så och bara där finns så många varningsklockor som borde ringa hos många och få dom att förstå .
Vi ska självklart vara rädda om varandra och hjälpa om vi kan men utge oss för att kunna hela / bota andras sjukdomar då är vi ute på farlig mark och dessutom ha mage att ta betalt för tjänster vi faktiskt inte kan utföra då är vi oseriösa så in i vassen så vi borde förpassas till en permanent skamvrå.
Är det något som är villovägar så är det sånt här, ja jag låter som en jäkla skeptiker men det är det absolut sista jag är men jag har genomskådat den här jordiska andligheten sen så många år och den håller inte för det människor utger sig för att vara.
Det finns en helande universell kraft och den är vår egen, inte tilliten till medium eller healers utan tilliten till oss själva och framförallt andevärlden och den vi faktiskt är i anden DÄR finns styrkan, där finns helande för inte ett enda medium eller healer kan förändra det som behöver förändras för att leva ett liv i helhet och glädje det kan bara vi själva göra och det är helt och hållet vårt eget ansvar att förändra.
Staffan vi kom in på avvägar med andlighet på sajten och det ber jag om ursäkt för eftersom den här sajten riktar sig till Corona så om jag och Condor är ute och valsar allt för mycket nu ta bort inläggen 😎
Nu önskar jag er en fin kväll och var rädda om er och håll er friska ❤️
#19:
Vi verkar att ha olika uppfattningar om vad som menas med ordet "healing". Det som du menar, att stoppa coronapandemin, "trolla" bort cancer eller ett brutet ben klassar jag i kategorin "mirakel", som t.ex. att väcka upp döda, men jag tror inte på mirakel och har aldrig sett ett mirakel. För mig är healing att balansera ut någontig som är ur balans med hjälp av energier, eller som du säger, med den universiella kraften.
Det är inget trolleri, för i så fall skulle det innebära att man blir frisk trots att man äter dåligt och har brister på alla möjliga vitaminer och mineraler, trots att man röker, dricker, inte rör på sig, med andra ord, trots en dålig livsstil som leder till att man kommer ur balans. Men så funkar det inte.
Det funkar heller inte som du tror, att om man är upplyst eller lär healing, så har man tillit att man alltid får in pengar på något sätt för det skulle ju betyda att man inte behöver att ta ansvar för sig själv längre, också vad som gäller pengar, för att "gud fixar allt".
Sen är det INTE så att om man blir upplyst, att man per automatik får all kunskap som behövs för att kunna använda sig av healing. Den holistiska synen på sjukdomar och tekninkerna är "jordiska" egenskaper och ingenting som man får serverat med upplysningen. Man blir heller inte per automatik upplyst om man lär sig tekninker att arbeta med emergier och att praktisera healing.
Med andra ord, du har fortfarande ansvar för dig själv. Du måste fortfarande bemöda dig och kanske kämpa hårt för att leva och tjäna pengar. Du måste fortfarande ta hand om dig för att vara frisk. Du måste fortsätta att lära av erfarenheter och fortsätta att arbeta på dig själv för att inte hamna ur balans.
Det "andliga" kan man inte ta betalt för, för det är ju ingenting som man kan ge till folk. Man kan inte ge någonting som ändå alla har. Men man kan lära och lära ut tekniker att använda sig av den universiella kraften. Det är lika jordiskt som att ge kurser i matlagning och precis som när man ger kurser i matlagning, ger man sin egen tid och möda åt andra när man lär ut tekniker att arbeta med den universella kraften. Den tiden är lika mycket värd som den tiden som man offrar om man ger en kurs i matlagning.
Jag gav själv reiki kurser mellan 2000 och 2011. Jag tjänade mindre pengar på det än om jag skulle ha gjort övertidstimmar i mitt jobb, så jag gorde det inte för pengarna, utan för att jag tyckte mer om det och kunde göra mer för människorna än att jobba för ett företag. Men skulle jag ha gjort det helt gratis, skulle jag inte ha haft råd med det. Jag hade ju själv utgifter och möda. Mina egna utbildningar kostade pengar. Sen satt jag i flera veckor för att författa "skolböckerna". Jag betalade pengar i copy shoppen för att göra kopier av det till eleverna. Jag köpte diplom, stämplar. massagebord, CD´s, bärbar CD player och andra utensilier som behövs.
Sen offrade jag mina helgar för att ge kurser. Jag skulle ha kunnat sova länge, vila ut och lägga mig på stranden och på kvällen skulle jag ha kunnat gå ut och roa mig. Men jag gick upp klockan 6 för att kursen började klockan 8. Sen kom jag hem på kvällen och hade bara tid att äta och trycka ut diplom innan klockan var 24 och jag gick till sängs, för jag behöver minst 6 timmar sömn innan jag måste upp klockan 6 på söndagen igen.
Inkomsten delade jag med företaget som organiserade kurserna. Jag hade en övergräns på elever (5 stycken) för att upprätthålla en hög kvalitet på mina kurser. Vid en första grad (som kostade 160 euro) fick jag 80 euro per elev. Jag hade inte alltid 5 elever. Ibland var det bara 2 stycken, så 160 euro är väldigt lite för att jobba från tidigt på morgonen till sent på kvälen i 2 dagar. Räknar man bort det som jag betalade i copyshoppen och för fina diplom blev det bara över 140 euro. Sen var det inkluderat i priset att jag var närvarande när det var reiki träff en kväll i månaden, där man byter ut erfarenheter och där jag svarade på frågor.
Jag är glad att det fanns reiki lärare som jag kunde lära reiki av, även om jag betalade mer än vad mina kurser kostade. På den tiden fanns det inte så många reiki lärare ännu, så min reiki lärare kom från Salzburg till Wien och övernattade 2 nätter i Wien. Det kostade säkert pengar och hon skulle säkert inte ha haft råd att göra det gratis heller.
För mig är reiki inte "att göra mirakel" utan ett hjälpmedel. När jag t.ex. hade en bakteriell bursit behövde jag inget gips och inga antibiotika, som de ville ge mig på sjukhuset. När min mor blev gammal och hade smärtor, behövde hon mindre smärtmediciner tack vare reiki. När min sambo hade diskbråck behövde hon knappast smärtmedel alls, men jag kunde förstås inte befria den inklämda nerven. Det skulle ju ha varit ett mirakel och det kunde bara kirurger göra.
Eftersom healing inte är samma sak som mirakel är det klart att man bara ska erbjuda det som komplement till övrig vård, för de flesta healer är ju inga utbildade läkare och kan inte bedöma om det ligger en allvarlig sjukdom bakom deras symptom eller om det bara är en "småsak" som de lätt kan behandla.
#19: Jag undrar på vilka andra vägar du menar att en upplyst ska tjäna sina pengar? Även en upplyst behöver gå ut i samhället för att tjäna pengar så att han ska kunna betala sin hyra och köpa sig mat, så varför ska han inte få ge kurser i t.ex Reiki eller Qigong och tjäna sina pengar igenom det eller vilka andra vägar menar du att han ska välja? Ska han bara få hålla kurser i matlagning men inte få hålla kurser där han lär ut Reiki eller ska han bara få skriva deckare men inte böcker om kundalini eller meditation? Eller ska han först gå på ett vanligt jobb som t.ex i ett kontor eller som bilmekaniker och se till att tjäna så mycket att han kan hålla kurser på sin fritid helt gratis?
#21: Vi ser helt olika på det här Condor och det är helt ok 😎