Har tagit hem barnen frĂ„n skolan đ
jag Àr inte sÄ populÀr hos lÀrarna just nu. Jag har tagit hem ungarna frÄn skolan. Det gÄr Covid i alla tre klasserna, samt att 20 av lÀrarna Àr smittade eller hemma med misstÀnkt smitta. Inga planer i dagslÀget att stÀnga skolan, sÄ jag tog hem dem.
- Redigerat 2020-11-21 01:14 av Draken
Oj! Helt rÀtt av dig. SkrÀmmande att dom inte stÀngt!
#0 Det gjorde du helt rĂ€tt i đ och det Ă€r dĂ„ligt att dom inte stĂ€ngt skolan nĂ€r sĂ„ mĂ„nga drabbats.
Hade tagit hem mina oxÄ. Kört hemundervisning.
âŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠ..
SajtvÀrd sÀllskapskaniner och hÀst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
MÀrkligt att de inte stÀnger ner om det Àr sÄ pass bred smittspridning.
Ibland mÄste man vara klok nÀr andra inte Àr det.
SajtvÀrd för Hittekatter i Fokus. SajtvÀrd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare pÄ Katter i Fokus.
Ja, jag tycker det Àr helt sjuk. Jag har barn i 6'an, 7'an och 9'an. Det Àr minst en elev i varje klass som Àr positiv.
I sonens klass (9'an) var det 7 av 30 elever i skolan i Onsdags đł
har Àven en son som gÄr sista Äret pÄ gymnasiet, men den skolan Àr stÀngd. De har haft 2 dagar med lektioner i skolan under hela denna termin, nu har de stÀngt helt sedan 2 veckor tillbaka.
- Redigerat 2020-11-21 16:21 av Draken
Ytterligare bÄde elever och lÀrare har insjuknat i skolorna. KÀnns mycket bar att mina inte har varit i skolan senaste veckan.
DÀremot sÄ har bÀgge flickorna blivit förkyld, sÄ jag kommer att kolla dem, sÄ snart det finns möjlighet att fÄ tag pÄ hemtester. Just nu Àr det stört omöjligt som det verkar.