Corona biverkningar
I april låg jag inne med Covid-19 och blev syrebehandlad i 6 dagar. När jag fick feber och blev sjuk hemma, så fick jag ett konstigt ljud i öronen, särskilt när jag vaknade på morgonen och det lät som ett knaster och kändes som en rysning.
Jag frågade en läkare på avdelningen och hon sa att det är ganska vanligt att man får såna symptom när man har feber. Men jag har fortfarande det ljudet i huvudet och tänkte fråga här om det är någon som har eller haft något liknande.
Har även andra symptom som, sämre minne, trött utan dess like, värk i kroppen, dålig andning osv osv. Jag är så trött på detta coronavirus…… jag vill bara bli som vanligt igen.
”Sämre minne, trött utan dess like, värk i kroppen, dålig andning” är vanliga biverkningar, liksom dödsångest, illamående och mycket annat. Knaster i örat har jag inte hört talas om däremot.
Jag tycker du ska kontakta vården om du fortfarande har så många biverkningar trots att det har gått mer än ett halvår.
Har inte hört att knaster i örat skall vara en biverkning på Covid. Men övriga biverkningar du har, hör ihop med coronan.